Wednesday, July 20, 2011

Go Hye Mi - Only Hope English & Korean lyrics

There's a song that's inside of my soul
내 영혼 안에 있는 노래가 있어요
It's the one that I've tried to write
몇번이고, 몇번이고 되풀이해서
over and over again
쓰려고 노력했어요
I'm awake and in the infinite cold
나는 무한히 추운 곳에 깨어있어요
But You sing to me over and over and
그러나 당신은 나에게 몇번이고, 몇번이고 되풀이해서
over again
노래를 해줬어요

So I lay my head back down
그래서 나는 다시 내 머리를 들고
And I lift my hands
그리고 내 손을 올리고
And pray to be only Yours
오로지 당신의 것이 되게 해달라고 기도해요
I pray to be only Yours
당신의 것이 되게 해달라고
I know now You're my only hope
그리고 지금 난 알았어요 당신은 오직 나의 희망이라고

Sing to me of the song of the stars
별들같은 당신의 노래를 나에게 해줘요
Of Your galaxy dancing and laughing
당신의 은하수 같은 춤과
and laughing again
웃음을 몇번이고 되풀이해줘요
When it feels like my dreams are so far
머지 않아 내 꿈 같은 느낌이 들때
Sing to me the plans that You have
당신이 가진 계획을 나에게
for me over again
몇번이고 되풀이 해서 말해줘요

So I lay my head back down
그래서 나는 다시 내 머리를 들고
And I lift my hands
그리고 내 손을 올리고
And pray to be only Yours
오로지 당신의 것이 되게 해달라고 기도해요
I pray to be only Yours
당신의 것이 되게 해달라고
I know now You're my only hope
그리고 지금 난 알았어요 당신은 오직 나의 희망이라고

I give You my destiny
난 당신에게 내 삶 을 줄래요
I'm giving You all of me
나는 당신에게 나의 모든것을 줬어요
I want Your symphony
나는 당신의 심포니가 되고 싶어요
Singing in all that I am
내 폐부를 흔들며
At the top of my lungs I'm giving it back
내가 할수 있는 최선을 다해 노래를 부를거에요

So I lay my head back down
그래서 나는 다시 내 머리를 들고
And I lift my hands
그리고 내 손을 올리고
And pray to be only Yours
오로지 당신의 것이 되게 해달라고 기도해요
I pray to be only Yours
당신의 것이 되게 해달라고
I know now You're my only hope
그리고 지금 난 알았어요 당신은 오직 나의 희망이라고

No comments: